Контакт-центр 0372-931-904
 
Контакт-центр 0372-931-904
22.10.2014 / 12:00
Звернення громадян
ПАТ «Чернівцігаз» - це потужна енергетична компанія, яка обслуговує майже 224 тисячі сімей Чернівецької області та 4 тисячі підприємств, установ і організацій. Одним з головних пріоритетів розвитку нашої Компанії є забезпечення високого рівня якості обслуговування споживачів природного газу. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта і ми хочемо про неї дізнатися

Якщо Ви маєте запитання, пропозиції або скарги - зверніться до нас.

 

Вимоги до звернень

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються Законом України «Про звернення громадян».

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання,зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
  • Звернення з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Письмове звернення може бути надіслано поштою або передано громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Без дотримання цих вимог, звернення повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дати його надходження.

Форми звернень

Терміни розгляду звернень

Джерело: