Контакт-центр (0372) 931-904
 
Контакт-центр (0372) 931-904

Новини

09.06.2015 / 14:36

В ПАТ «Чернівцігаз» запрацював контакт-центр

Відтепер споживачі газу Чернівецької області матимуть змогу отримувати консультаційні послуги та надавати дані фактичних показів лічильника за єдиним номером Контакт-центру ПАТ «Чернівцігаз». Кваліфіковані оператори опрацьовуватимуть звернення клієнтів компанії щоденно з 8 до 20 години
Контакт-центр ПАТ «Чернівцігаз» працює щоденно з 08:00 до 20:00 Контакт-центр ПАТ «Чернівцігаз» працює щоденно з 08:00 до 20:00 ФОТО: ПАТ «Чернівцігаз»

В ПАТ «Чернівцігаз» розпочав роботу новий Контакт-центр. Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії між споживачами природного газу та ПАТ «Чернівцігаз». Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги зателефонувавши за номером (0372) 931-904.

«Останнім часом, у зв’язку із підвищенням цін на газ, корегуванням норм споживання та іншими змінами, які відбуваються в газовій галузі країни, кількість звернень споживачів газу до нашої компанії суттєво зросла. Саме для того, щоб зробити більш комфортним отримання інформації для наших клієнтів та позбавити їх необхідності стояти в довгих чергах для отримання консультації, ми організували роботу нашого нового Контакт-центру», - зауважив Голова правління ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.

Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт. Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.

 

Джерело: