Контакт-центр (0372) 931-904
 
Контакт-центр (0372) 931-904

Новини

17.03.2015 / 11:50

ПАТ «Чернівцігаз» проводить опитування клієнтів щодо якості обслуговування

Газове підприємство Буковини розпочало опитування споживачів природного газу Чернівецької області. Метою акції є збір інформації щодо роботи відділів обслуговування клієнтів компанії. Отримані відомості будуть використані для виявлення недоліків роботи та їх усунення. Під час проведення анкетування респонденти також зможуть оформити письмове звернення до Голови правління ПАТ «Чернівцігаз» та надати свої пропозиції або побажання щодо якості обслуговування і отримання послуг
Споживачі краю мають можливість оцінити якість надання послуг та залишити відгуки й пропозиції Споживачі краю мають можливість оцінити якість надання послуг та залишити відгуки й пропозиції ФОТО: 104.ua

З 17 по 20 березня в усіх відділах обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» буде проведено анкетування споживачів щодо якості обслуговування та надання послуг працівниками газового підприємства краю. Клієнтам буде запропоновано відповісти на 7 питань та оцінити роботу працівників компанії. Під час заповнення анкети респонденти також зможуть оформити письмове звернення до Голови правління ПАТ «Чернівцігаз» та надати власні пропозиції або побажання щодо якості обслуговування і отримання послуг. Анкетування є анонімним, однак, за бажанням, клієнт може вказати свої особисті дані для зворотного зв’язку.

Для збору і подальшої обробки анкет в кожному відділі обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» розміщено прозору опломбовану пластикову скриньку, що містить логотип ПАТ «Чернівцігаз». Такий спосіб збору інформації дозволить забезпечити конфіденційність та об’єктивність отриманих даних.

«Відійти від стандартів обслуговування, які залишились в спадок від радянських часів не так просто, як може здатися на перший погляд. Однак, на сьогодні це одне із пріоритетних завдань нашої компанії. Інформація, яку ми отримаємо від клієнтів під час анкетування, допоможе в розробці та впровадженні нових корпоративних стандартів обслуговування та надання послуг споживачам природного газу в Чернівецькій області» - зазначив Голова правління ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.

Опитування проводиться в усіх відділах прийому споживачів як у м. Чернівці, так і районних управліннях ПАТ «Чернівцігаз», де компанією здійснюється ліцензійна діяльність з постачання та розподілу природного газу. 

Джерело: