Контакт-центр (0372) 931-904
 
Контакт-центр (0372) 931-904

Новини

02.04.2018 / 17:05

20% клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» користуються онлайн-сервісами компанії

Кожен п’ятий клієнт «Чернівцігазу» користуються сервісом «Особистий кабінет». В березні 2018 року кількість користувачів перевищила 45 тис. домогосподарств, а Контакт-центр ПАТ «Чернівцігаз» в середньому обробляє від 35 до 50 тисяч звернень за місяць
Контакт-центр Контакт-центр ФОТО: 104.ua

Разом з кількістю користувачів онлайн-сервісів «Чернівцігазу» зростає і активність їх використання. За три місяці 2018 року, за їх допомогою показання газового лічильника передали 38 тис споживачів в Чернівецькій області, що на 35% більше ніж за аналогічний період минулого року.

"Все більше буковинців обирають для себе дистанційний способи комунікації з газорозподільною компанією. Це зручно, швидко та без черг. А таке збільшення кількості осіб, що скористалися нашими сервісами для вирішення свої питань - пряме тому підтвердження", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Чернівцігаз» Дмитро Мотовілін.

Також клієнти газорозподільної компанії активно взаємодіють і через інші канали зв’язку. Найчастіше споживачі звертаються за консультаціями телефоном. З початку 2018 року Контакт-центр «Чернівцігазу» отримав 138 тис дзвінків, близько 20 тис. разів клієнти компанії скористалися цілодобовим голосовим меню (IVR).

Все активніше споживачі блакитного палива використовують і інші можливості взаємодії. Так, клієнти «Чернівцігазу» також отримують консультації через власні «Особисті кабінети», адже фахівці компанії постійно знаходяться на зв’язку. За допомогою такого каналу, з початку року було надано 3 тисячі консультацій.

В «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua також доступна опція зворотнього дзвінка – Callback, якою в цьому році вже встигли скористатися біля 1077 абонентів, а ще 2540 разів клієнти звертались по інформацію через електронну пошту.

 

Джерело: